Päť prednášok nabitých užitočnými informáciami o Performance marketingu. Desiatky trefných otázok návštevníkov a ešte trefnejšie odpovede spíkrov. Nespočetne veľa tipov, ako efektívne nastaviť reklamu a kampane. Aj takáto bola jesenná konferencia Performance Marketing Masters!
Svet Performance marketingu – offline aj online
Úspešnú sériu konferencií Make It Digital sme posledný októbrový utorok obohatili o ďalšiu vydarenú akciu. Hosťom, účastníkom a všetkým ostatným zúčastneným patrí jedno veľké ĎAKUJEME. V prvom rade za to, v akom hojnom počte sme sa na konferencii zišli a v druhom rade za naozaj zodpovedné dodržiavanie opatrení počas celého večera. Mysleli sme aj na tých nadšencov digitálneho marketingu, ktorí do Hotela Tatra osobne prísť nemohli a celú konferenciu sme vysielali online.
Akým témam sme sa na Performance Marketing Masters venovali?
Performance marketing je naozaj pestrý a rovnako pestré boli aj prednášky našich spíkrov. Performance Marketing Masters odštartoval Google tréner Robert Lelkes, ktorý nám ukázal, že maximalizovať zisky z eCommerce vôbec nie je také ťažké, ako sa na prvý pohľad môže zdať.
Vedeli ste, že ak máte zvládnuté efektívne nastavenie reklamy, nepotrebujete ani brandovú kampaň? Nás o tom presvedčila prípadová štúdia z agentúry Alexa Prochyru, Managino Agency.
Prvú časť konferencie Performance Marketing Masters uzavrel Filip Škultéty, CEO agentúry Glidy. Stavíme sa, že jeho prednáška zlákala na SEO aj tých, ktorí si s optimalizáciou vyhľadávačov zatiaľ nerozumeli.
Cez prestávku sme sa posilnili skvelým drinkom Vitamin Well. Ten zožal úspech najmä u nášho moderátora, Andreja Salnera, ktorého poznáte ako spoluzakladateľa Basta Digital. Potom sme sa ponorili naspäť do sveta Performance marketingu.
Performance má potenciál aj v lokálnom a B2B marketingu – svoje o tom vie Ján Laurenčík z Basta Digital, ktorý sa tejto oblasti venuje už zopár rokov.
Spíkerskú štafetu ako posledná prevzala výkonná riaditeľka agentúry TRIAD, Anička Olvecká so zaujímavými tipmi, ako si správne nastaviť ciele komunikácie. Poučila nás, že vopred stanovené ciele sú základom všetkého – aj efektívnej reklamy, či kampane!
Vrcholom 12. konferencie zo série Make It Digital bola panelová diskusia, na ktorú sme dostali mimoriadne pozitívny feedback. Takto to býva, keď sa mikrofónu chopia šikovní ľudia z oblasti digitálneho marketingu. Na tému Performance naprieč kanálmi u nás diskutovali Adriana Jurdová, Vladimír Cintula a Peter Brezani.
Skvelá atmosféra od začiatku až do konca
Pre spíkra, či moderátora neexistuje krajšia odmena, než pozorné publikum. Na Performance Marketing Masters sme si nemohli želať lepšie! Jednou z top časti celej konferencie boli zvedavé otázky návštevníkov, ktoré potrápili mozgové závity každého spíkra. A veru ich nebolo málo! Po každej prednáške sme vybrali jednu, ktorá hosťa zaujala najviac a jej autora sme odmenili zásobou Vitamínu Well, či merchom od spíkra.
Make It Digital pokračuje ďalej
Veríme, že Performance Marketing Masters nakopol výkonnostný marketing všetkých zúčastnených a že si z neho odniesli mnoho užitočných informácií. A pre tých, ktorí konferenciu náhodou zmeškali – dúfame, že sa uvidíme na tej nasledujúcej! My už na nej teraz začíname makať a veľmi sa na vás tešíme!