Problémom nových projektov a eventov je vždy názov. Vymyslieť niečo pútavé, originálne, kreatívne s výpovednou hodnotou dá zabrať, a aj my v Digital Marketing Clube si neraz lámeme hlavu nad skvelým pomenovaním. S Marketingovicou to bolo presne naopak, pri brainstormovaní názvu jarnej konferencie sme našli perfektné slovo, ktoré nám však nepasovalo do konceptu. Odrazu sme vedeli, že Marketingovica, ktorá veľmi „nenápadne“ pripomína populárne aktivity všetkých študentov (chodbovice, krúžkovice, bunkovice) bude nový koncept, ktorý spája nadšencov marketingu, oddych po práci a networking s kolegami z brandže.

 

Stačilo dať novému eventu dušu. Myšlienka projektu nám bola od začiatku jasná – dať marketérom niečo iné, než len klasické prednášky a kurzy. Dať im nové kontakty, inšpiráciu, oddych po práci a pocit súdržnej komunity. No až keď sme videli prichádzať REÁLNYCH hostí, ktorí neboli členovia DMC (a tých je teda plno), došlo nám, že presne to ľudia potrebujú. Nielen sebarozvoj a neustále nadobúdanie vedomostí, ale aj oddych a poriadny networking. A kopu smiechu. Nás to naopak stálo aj pár sĺz, pretože sme rýchlo zistili, aký veľký je rozdiel medzi organizovaním odbornej konferencie a networkingovej párty. Nepotrebovali sme, aby sa ľudia sústredili, ale aby sa smiali, čo je častokrát oveľa náročnejšie.

 

V máji nás čaká už tretia Marketingovica. Každé vydanie sa snažíme posunúť na vyšší level, preto vás čaká nový moderátor, stand-up hostia, z ktorých spadnete na zadok a neuveriteľné aktivity. Nenechajte si ujsť náš nadupaný program a kúpte si lístky čo najskôr. Tešíme sa na vás.